May 4 – 9 , 2003, Dagstuhl Seminar 03191

Conceptual and Technical Aspects of Electronic Learning

Participants

  • Jörg Desel (KU Eichstätt-Ingolstadt, DE)
  • Stephan Diehl (KU Eichstätt/Ingolstadt, DE)
  • Gerald Friedland (FU Berlin, DE)
  • Radha Gupta (Memorial University of Newfoundland, CA)
  • Caroline Haythornthwaite (University of Illinois at Urbana Champaign, US)
  • Christopher Hoadley (Pennsylvania State University, US)
  • Kirsten Keferstein (Goethe-Universität Frankfurt am Main, DE)
  • Ralf Klamma (RWTH Aachen, DE)
  • Lars Knipping (FU Berlin, DE)
  • Rob Koper (Open University – Heerlen, NL)
  • Bernd Krämer (FernUniversität in Hagen, DE)
  • Carolin Letz (Universität Münster, DE)
  • Wolfgang Nejdl (Leibniz Universität Hannover, DE)
  • Andreas Oberweis (Goethe-Universität Frankfurt am Main, DE)
  • Thomas Ottmann (Universität Freiburg, DE)
  • Victor Pankratius (Universität Münster, DE)
  • Raul Rojas (FU Berlin, DE)
  • Wasim Sadiq (SAP Research Center – Brisbane, AU)
  • Hartmut Schmeck (KIT – Karlsruher Institut für Technologie, DE)
  • Cornelia Seeberg (TU Darmstadt, DE)
  • Daniel Sommer (KIT – Karlsruher Institut für Technologie, DE)
  • Martin Stein (Universität Münster, DE)
  • Wolffried Stucky (KIT – Karlsruher Institut für Technologie, DE)
  • Rudi Studer (KIT – Karlsruher Institut für Technologie, DE)
  • Carsten Ullrich (Universität des Saarlandes, DE)
  • Krishnamurthy Vidyasankar (Memorial University of Newfoundland, CA)
  • Gottfried Vossen (Universität Münster, DE)
  • Peter Westerkamp (Universität Münster, DE)